9/17/2009

EXTRA GELD VERDIENEN

In deze moeilijke tijden waarin veel mensen hun baan verliezen, mensen de eindjes aan elkaar moeten knopen, is het fijn om extra geld te kunnen verdienen.

Ik heb er al eens vaker over geschreven. Maak een plan B. Een plan om extra inkomsten te genereren zodat je minder afhankelijk bent van je baan. Ook ik ben hier jaren geleden mee begonnen en ik vind het nog altijd leuk om met mijn website bezig te zijn en mensen te helpen om ook extra geld verdienen. Internet biedt vele mogelijkheden en je ziet ook dat steeds meer mensen een eigen site gaan opstarten.

Ik ben nu zelfs een site tegengekomen die je een gratis webpakket aanbiedt;

GRATIS: Uw eigen professionele en unieke website.

GRATIS: Aanmelding bij alle belangrijke zoekmachines
GRATIS: Toegang tot een uitgebreide keywordtool voor nog meer bezoekers
GRATIS: Domeinnaam en
€ 40,- krediet voor het hosten van je website.

Vind je dit interessant klik dan HIER voor meer info


Geen opmerkingen: