9/22/2009

Nu of Nooit

Morgen ga ik lijnen, volgende week stop ik met roken, als ik geld heb ga ik een wereldreis maken, als ik niet meer hoef te werken ga ik emigreren, als ik met pensioen ben ga ik genieten van het leven of ga ik de dingen doen die ik altijd al had willen doen.

Als je de keus had om nu te genieten of later, waar zou je dan voor kiezen?

Vaak genieten we niet van het NU omdat we (onbewust) nog steeds gehinderd worden door vroegere ervaringen en aangeleerde denk- en gedragspatronen.

We willen vrij zijn. Volop van het leven genieten, en toch voelen we ons niet vrij. We blijven maar piekeren, maken ons zorgen, we zijn bang voor wat er wel allemaal kan gebeuren……..

Stel jezelf de vraag:
Wat wil ik met mijn leven?
Wil ik zo doorgaan met mijn leven of NU gaan genieten en vrijheid ervaren?
Wat houd je tegen om het niet te doen?
Waar wacht je op?
Wat kun je doen om nu al te gaan genieten?


Met vriendelijke internetgroeten,






Internetondernemer & Coach

www.zelfstandigondernemen.com

Geen opmerkingen: