4/30/2006

Een volgend kabinet moet maatregelen nemen!

Wouter Bos is "om"

Stond deze meneer vorig najaar 2005 nog te demonstreren tegen Balkenende II dat er niet getornt mocht worden aan de AOW, gaat Wouter als hij Premier wordt in 2007 de AOW belasten. Als ik PvdA kiezer zou zijn zou ik niet alleen gefrustreerd hiervan worden , maar ook me nog eens bedot voelen en boos. Erg onbetrouwbaar.
Nu weet de PvdA ook wel dat de houdbaarheidsdatum (THT) van onze zorgstaat allang is overschreden. Als het hier werkelijk een pak melk betrof is die niet alleen een beetje over datum, maar hij zou compleet verrot zijn!!!

Minister Brinkhorst zegt in een interview in de Telegraaf (29 April 2006) dat het echt over is met de verzorgingsstaat. Het "grijze gevaar" zoals sommigen de steeds maar ouder wordende groep mensen simpel betiteld, is niet te stoppen. De ouderen worden starks de "paria's van de welvaartstaat" genoemd.
Nu ben ikzelf ook al 44 en ga dus straks ook bij die groep horen. Op mijn website schrijf ik ook als dat de zorgstaat in zijn huidige vorm niet te handhaven is. Ik waarschuw mensen dat er geen alternatief is als ze zelf niet iets aan hun eigen situatie gaan doen. Een soort "fallback plan" voor het geval dat...

De hypotheekrente aftrek is nog zo'n leuk item.
Werkelijk duizenden mensen hebben op basis van prachtige berekeningen van z.g. onafhankelijke hypotheekverstrekkers zich tot hun nek in de schulden gestokken, zodanig dat men die hypotheekrente aftrek echt nodig heeft om uiteindelijk de eindjes aan elkaar te kunnen knopen. Hele volkstammen gaan noodgedwingen hun huizen verlaten, simpelweg omdat ze het niet meer kunnen betalen en persoonlijk failliet verklaart zullen worden. Let op mijn woorden!
U kunt zelf het tij keren door iets zelfstandig te gaan doen. Iets zelfstandig te gaan ondernemen naast het geen je nu doet. Het internet biedt geweldige mogelijkheden omdat te bevorderen en je nieuwe busines te gaan promoten. Hoe dat allemaal in z'n werk gaat leest u op mijn website.
Doe vandaag nog wat aan uw situatie en voorkom dat ook u slachtoffer wordt van de overheid. Aboneer u tenminste op onze gratis nieuwsbrief en ontvang het gratis Eboekje "Alle Feiten Op Een Rijtje"
Ik zal u nog maar niet vertellen wat er gaat gebeuren straks als uiteindelijk de Dollar gaat vallen. Wat vallen doet die, alleen is de vraag wanneer...

Met vriendelijke groeten,

Vick, Internet Ondernemer & Coach
www.vooruzelfbeginnen.nl
www.zelfstandigondernemen.com
www.zelfstandigondernemen.blogspot.com
www.nmc-international.com

Geen opmerkingen: